Kako podnijeti prigovor?
Ako imaš pritužbu vezanu uz račun ili kakvoću usluge javi nam se na broj Službe za korisnike.
Ako nam želiš uputiti pisanu pritužbu, možeš popuniti priložene obrasce:
Važni rokovi vezani uz pritužbe
Pritužbu na iznos računa možeš podnijeti pisanim putem u roku od 30 dana od dana dospijeća spornog računa.
U slučaju pisane pritužbe odgovorit ćemo ti najkasnije u roku od 15 dana, od trenutka od trenutka podnošenja pritužbe, a nesporni dio računa na koji se pritužba odnosi ili prosječan iznos zaduženja u zadnja tri mjeseca prije podnošenja pritužbe obvezan si platiti.
Povjerenstvo za rješavanje pritužbi potrošača
Ispunjene obrasce pošalji nam kako ti najviše odgovara, poštom, e-mailom ili faksom.
Ako nisi zadovoljan s rješenjem koje si dobio od nas, imaš mogućnost obratiti se Povjerenstvu za rješavanje pritužbi potrošača.
HAKOM
Ako ti je odluka Povjerenstva neprihvatljiva, imaš mogućnost obratiti se HAKOM-u.
U slučaju za tebe neprihvatljivog rješenja Povjerenstva možeš pokrenuti postupak pri Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM). HAKOM-u se možeš obratiti u roku od 30 dana od primitka odluke Povjerenstva za rješavanje pritužbi.