Kako podnijeti prigovor?


Ako imaš pritužbu vezanu uz račun ili kakvoću usluge javi nam se na broj Službe za korisnike.


Ako nam želiš uputiti pisanu pritužbu, možeš popuniti priložene obrasce:

Važni rokovi vezani uz pritužbe


Pritužbu na iznos računa možeš podnijeti pisanim putem u roku od 30 dana od dana dospijeća spornog računa.


U slučaju pisane pritužbe odgovorit ćemo ti najkasnije u roku od 15 dana, od trenutka od trenutka podnošenja pritužbe, a  nesporni dio računa na koji se pritužba odnosi ili prosječan iznos zaduženja u zadnja tri mjeseca prije podnošenja pritužbe obvezan si platiti. 

Povjerenstvo za rješavanje pritužbi potrošača


Ispunjene obrasce pošalji nam kako ti najviše odgovara, poštom, e-mailom ili faksom.
 

Ako nisi zadovoljan s rješenjem koje si dobio od nas, imaš mogućnost obratiti se Povjerenstvu za rješavanje pritužbi potrošača.

Povjerenstvo za rješavanje pritužbi potrošača rješava pritužbe u takozvanom drugostupanjskom postupku. To je neovisno tijelo propisano od strane HAKOM-a.

Član Povjerenstva za rješavanje pritužbi potrošača je i predstavnik Hrvatske udruge za zaštitu potrošača. Pritužbu na Povjerenstvo možeš uputiti u roku od 30 dana od dana primitka rješenja pritužbe.

HAKOM


Ako ti je odluka Povjerenstva neprihvatljiva, imaš mogućnost obratiti se HAKOM-u.

U slučaju za tebe neprihvatljivog rješenja Povjerenstva možeš pokrenuti postupak pri Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM). HAKOM-u se možeš obratiti u roku od 30 dana od primitka odluke Povjerenstva za rješavanje pritužbi.