SIM kartica


Ako je SIM kartica izgubljena i ne znaš što da radiš,
pročitaj odgovore na najčešća pitanja.

 

Ako si izgubio SIM karticu i/ili mobilni uređaj sa SIM karticom, svo što trebaš napraviti:

 svakako nas nazovi što prije da spriječimo nastanak neželjenih troškova (liniju ćemo privremeno suspendirati)
 ako je u pitanju i mobilni uređaj, savjetujemo ti da o tome obavijestiš i policiju
 nakon toga, potrebno je zatražiti novu SIM karticu u roku od 30 dana, uz koju ćeš dobiti svoj isti broj, na bilo kojem našem prodajnom mjestu. Nova SIM kartica se naplaćuje u skladu s Cjenikom


Važno je znati:

Uključenje nove SIM kartice će biti napravljeno na prodajnom mjestu, a možeš ju koristiti već nakon par minuta.

U slučaju da ne zatražiš novu SIM karticu unutar 30 dana, tvoja će usluga biti isključena.

Prijavu gubitka SIM kartice, zamjena za novu SIM karticu ili prijavu o pronalasku stare SIM kartice može zatražiti isključivo vlasnik ili platežno odgovorna osobe za korištenu uslugu.

I za kraj, u slučaju da prije odlaska po novu SIM karticu pronađeš staru, a istu smo već suspendirali radi gubitka ili krađe, nazovi nas da ju ponovo uključimo.

 

Zamjena SIM kartice radi se u slučajevima kada:

 ima grešku (na zaslonu piše SIM error)
 je mehanički oštećena
 je blokiran PUK
 je ukradena ili izgubljena

Zamjenu na Micro ili Nano SIM karticu je moguće napraviti na svim Tomato prodajnim mjestima (osim u poslovnicama Hrvatske pošte). Bez obzira radi li se o običnoj ili Micro tj. Nano SIM kartici, zamjena košta 2,70 €.